
Απρόθυμη να αναλάβει αυξημένο ρίσκο εν μέσω οικονομικής κρίσης εμφανίζεται η «Μύθος Ζυθοποιία», η οποία κρατά επιφυλακτική στάση αναφορικά με τους επισφαλείς πελάτες. Προτεραιότητά της, όπως σημειώνουν κύκλοι της εταιρείας, είναι η κερδοφορία και σε αυτή τη γραμμή θα κινηθεί στο εξής, παρά το γεγονός πως επιδιώκει να κερδίσει νέους πελάτες και παράλληλα να διευρεύνει την παρουσία της, κυρίως στους χώρους μαζικής εστίασης, στα μπαρ και στα κέντρα διασκέδασης.
-Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο-