
Σε αναπροσαρμογή των σχεδίων της προχωρά η Heineken, η οποία προβλέπει φέτος χαμηλότερη κατανάλωση μπύρας σε πολλές από τις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται, περιορισμένες αυξήσεις των τιμών και μικρότερη εξοικονόμηση κόστους.
Η Ολλανδική ζυθοποιία, η τρίτη μεγαλύτερη παγκοσμίως με brand names όπως οι Heineken και Amstel, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν 14% στα 2.095 δισ. ευρώ, ενώ οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 2.10 δισ. ευρώ.
-Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο-