
Εστιασμένο στην κρίση και στο πώς η εταιρεία θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα τις συνέπειες του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος, είναι το νέο business plan της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jac Van Herpen, σε ενημέρωση που έκανε προς τους δημοσιογράφους στα κεντρικά του ομίλου Heineken NV, στην Ολλανδία, επεσήμανε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρά το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον, θα επιμείνει στην καινοτομία και κατ' επέκταση στα brands, όμως θα αναβάλει μέρος των επενδύσεων της, καθότι ήδη έχει επιβαρυνθεί με 25 εκατ. ευρώ από τα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση στον τομέα της φορολογίας, μέτρα τα οποία είχαν να κάνουν με την έκτακτη εισφορά, τη φορολόγηση των μερισμάτων, την αύξηση του ΦΠΑ και την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
-Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο-