
Διέξοδο από την ασφυκτική πίεση που προκαλεί η υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αναζητά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα αλλά και στην ενίσχυση των εξαγωγών.
«Εξετάζουμε αγορές που ως Έλληνες μπορούμε να πουλήσουμε τα προϊόντα μας με επιτυχία, κυρίως στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τη Μέση Ανατολή, αλλά και στις ΗΠΑ και την Αυστραλία όπου υπάρχει έντονο ελληνικό στοιχείο. Το 2011 θα αποτελέσει χρονιά έμφασης στις εξαγωγές για τον όμιλο», ανέφερε
-Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο-