Την προηγούμενη Πέμπτη οι BrewDog, Mikkeller και Nøgne Ø συναντήθηκαν με σκοπό να παράγουν μια νέα "συνεταιριστική" μπύρα, φόρο τιμής στις Stout που παράγουν η κάθε ζυθοποιία ξεχωριστά (Black, Dark Horizon και Tokyo*) με την μικτή ονομασία "Black Tokyo* Horizon".
Στις 24 Νοεμβρίου, θα παρουσιασθεί η νέα εκστρατεία "ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΑΣ ΘΕΣΗ;", που έχει στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους νέους, κυρίως, συμπολίτες μας για τις επικίνδυνες συνέπειες της κατάχρησης του αλκοόλ.