H OgilvyOne σχεδίασε το νέο website της μπύρας Άλφα (www.alfabeer.gr), όπου οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για το πλήρες προφίλ της μπύρας αλλά και για το νέο διαγωνισμό «Δίνουμε Άλφα στην Ελλάδα που αγαπάμε».
Όταν πρόκειται για σνακ, κυρίως αν έχουν να κάνουν με την μπύρα, μας αρέσουν γενικά να έχουν απλή γεύση, λίγο αλμυρή, ίσως με λίγα λιπαρά και τραγανά.
"Πατατάκια φτιαγμένα με μπύρα", γράφει στο σακουλάκι και αυτό είναι προφανές! Διασκεδαστικά κείμενα συνοδεύουν τη συσκευασία (όπως το ανάποδο κείμενο που προειδοποιεί ότι, μπορείτε να το διαβάσετε ακόμα και αν σας πέσει στο πάτωμα).
H μπύρα Carlsberg, επίσημος χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός υποδέχεται την φετινή αγωνιστική σεζόν με μοναδικά δώρα για τους φίλους της ερυθρόλευκης ομάδας και τους φέρνει ακόμα πιο κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα!
H Αθηναϊκή Ζυθοποιία με το εμπορικό σήμα της Heineken, με ένα διαδραστικό παιχνίδι ευαισθητοποίησης κάλεσε τους νέους να αναδείξουν το "Νηφάλιο Οδηγό της παρέας", σε 97 επιλεγμένα σημεία κατανάλωσης στην Αθήνα αλλά και σε δημοφιλή νησιά όπως η Σκιάθος και η Σαντορίνη. Στο διάστημα 2 Ιουλίου με 7 Αυγούστου, η Heineken βρέθηκε στις νεανικές παρέες, σε καφέ και μπαρ και προέτρεψε το κοινό να παίξει το διαδραστικό PC game "It’s Just an Illusion", που δείχνει στους παίχτες πώς επηρεάζει η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ τον οδηγό.