
Πτωτικά κινήθηκε το 2009 η εγχώρια αγορά μπύρας έναντι του 2008, κυρίως λόγω της μειωμένης εκτός σπιτιού κατανάλωσης, καθώς η κατανάλωση στο σπίτι αυξήθηκε. Όπως προκύπτει από στοιχεία των μεγάλων επιχειρήσεων του κλάδου, η συνολική αγορά μπύρας παρουσίασε το 2009 μείωση της τάξης του 6% περίπου, η οποία προέρχεται από τη σημαντική μείωση που σημειώθηκε στη λεγόμενη κρύα αγορά, η οποία αφορά την εκτός σπιτιού κατανάλωση (εστιατόρια, μπαρ κλπ.). Υποτονικό κλίμα, μικρού εύρους διακυμάνσεις και κίνηση σημειωτόν του γενικού δείκτη τιμών αποτέλεσαν τα κύρια χαρακτηριστικά της πρώτης συνεδρίασης της εβδομάδας.
-Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο-