
Σε επενδύσεις ύψους 57 εκ. ζλότυ (περίπου 14 εκ. Ευρώ) για έργα κατασκευής νέων εγκαταστάσεων και ανακαίνισης των υπαρχουσών στην βιομηχανική της μονάδα στο Browar Okocim, θα προχωρήσει η ζυθοποϊία Carlsberg Polska, ενώ θα προσπαθήσει να ενδυναμώσει την παρουσία της στα καταστήματα λιανικής και μέσω προώθησης.
Σημειώνεται ότι η Carlsberg, με σήματα Carlsberg, Okocim, Harnas, Karmi, Bosman, Piast και Kasztelan, κατέχει την τρίτη θέση στις πωλήσεις μπύρας στην αγορά της Πολωνίας με μερίδιο αγοράς περίπου στο 13%.
πηγή: www.Beer-Pedia.com (22 Φεβρουαρίου 2010)